Prin Bacău

de la mihaela

Ieri pentru că am rămas singurică prin Bacău, copilu' a fost cu tatăl şi cu mătuşa lui, m-am gândit să vizitez ceva prin oraş. Şi doar acu' mă cunoaşteţi nu mă duceam să văd mall-ul sau alte din astea. Am căutat ceva "vechi" după cum i-am spus unui domn mai în vârstă pe care l-am întâlnit pe stradă. Acesta mi-a dat startul la plimbare.

Casa Cancicov, acum sediul Partidului Liberal.Este renovată atât în exterior cât şi în interior, unde cât am văzut eu sunt amenajate birouri.

Pe net nu am reuşit să aflu prea multe.
Poate articolul despre salvarea unor evrei de către Georgeta Cancicov aici.
Şi pentru că scriam de evrei am ajuns şi la casa lor de rugăciune.
care este foarte aproape de ceea ce ar trebui să fie o casă memorială a lui Vasile Alecsandri.
La mai puţin de 200 de metri de aceasta se află Casa de cultură a municipiului Bacău. Şi ştiţi cu ce nume? Vasile Alecsandri!!!!
De acolo am plecat la Casa Memorială Bacovia.

Sfârşitul plimbării mele a fost la casa pictorului băcăuan Nicu Enea.
Pentru "cunoscători" un filmuleţ cu imagini de altădată din Bacău.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

mihaeladr said...

:)

Post a Comment